A A A

Judecătoria Orhei Sediul Central anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea a funcției publice vacante de grefier Judecătoria Orhei (sediul Telenești)

24 Octombrie 2017 | 1

Anunţ - prelungirea concursului pentru ocuparea a funcției publice vacante de grefier Judecătoria Orhei (sediul Telenești)

Concurs de Angajare

Judecătoria Orhei anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea a funcției publice vacante de grefier:

Condiţiile de bază pentru a participa la concurs:

La funcţia publică de asistent judiciar poate candida persoana care:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b) posedă limba moldovenească şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

c) are capacitate deplină de exerciţiu;

d) nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;

f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;

g) în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

Cerinţe specifice minime: studii superioare juridice (de licenţă sau masterat);

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante:

  1. Asistă judecătorii în procesul de înfăptuire a actului de justiție.
  2. Asigură suportul administrativ și organizațional completului de judecată în scopul realizării efective a procesului de judecată.
  3. Asigură utilizarea Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor ;i a sistemelor de Înregistrare audio în cadrul examinării cauzelor.
  4. Afișează informația cu privire la cauzele numite spre examinare pe panoul de informații.
  5. Întocmește actele procesuale, prevăzute de codurile de procedură civilă. Penală și codul contravențional.

Candidaţii urmează să prezinte următorul set de documente:

- formularul de participare,

- copia buletinului de identitate;

- copia diplomei (copiile diplomelor) de studii şi copia certificatului (copiile certificatelor) de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare*;

- copia carnetului de muncă;

- cazierul judiciar.

- curriculum vitae. 

Actele vor fi depuse pe adresa str.V.Mahu nr. 135  judecătoria Orhei (et.2 anticamera) pînă la data de 31 octombrie 2017

Telefon de contact: 0 (235) 2-02-43