A A A

Judecătoria Orhei Sediul Central anunţă desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor publice

17 Noiembrie 2017 | 0

 ANUNŢ

privind desfăşurarea concursurilor pentru ocuparea funcțiilor publice vacante din cadrul Judecătoriei Orhei

Concurs de Angajare

    Judecătoria Orhei (Sediul Central)anunţă concurs pentru ocuparea a funcțiilor publice vacante, după cum urmează:

-      Ocuparea funcţiei vacante de șef secţie generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare şi relaţii cu publicul pentru perioadă nedeterminată-1 unitate;

-      Ocuparea funcţiei vacante de specialist principal secţia generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare şi relaţii cu publicul pentru perioadă nedeterminată -2 unităţi;

-      Ocuparea funcţiei vacante de șef al secretariatului instanței judecătorești  pentru perioadă nedeterminată-1 unitate;

-      Ocuparea funcţiei vacante de grefier pentru perioadă nedeterminată - 1 unităţi;

-      Ocuparea funcţiei vacante de grefier pentru perioadă determinată - 1 unităţi

-      Ocuparea funcţiei vacante de specialist principal al serviciului financiar-economic pentru perioadă nedeterminată - 1 unităţi.

- Ocuparea funcției publice vacante de șef direcție în cadrul direcția evidență și documentare procesuală

Condiţii de bază

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii moldoveneşti şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
  •  neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

 

Cerinţe specifice

  • Studii superioare juridice  absolvite cu diplomă de licenţă
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului: Word, Excel, Internet
  • Cunoaşterea limbii de stat şi rusă. Cunoaşterea altor limbi de circulaţie internaţională va constitui un avantaj
  • Cunoaşterea legislaţiei R.Moldova

 

Persoanele interesate pot depune personal Dosarul de concurs:

  1. formularul de participare;
  2. copia buletinului de identitate;
  3. copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
  4. copia carnetului de muncă;
  5. certificat medical;
  6. cazierul judiciar.
  7. 2 foto (40 x 50).

BIBLIOGRAFIA  CONCURSULUI

 

  1. Constituţia Republicii Moldova;
  2. Codul Civil al R. Moldova.
  3. Codul Penal al R. Moldova.
  4. Codul Contravenţional al R. Moldova.
  5. Codul de procedură civilă.
  6. Codul de procedură penală.
  7. Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
  8. Legea nr.25 din 22.08.2008 privind Codul de conduită a fucnţionarului public.
  9. Legea nr.59 din 15.03.2007 privind statutul şi organizarea activităţii grefierilor din instanţele judecătoreşti.
  10. Legea nr.514 din 06.07.1995 privind organizarea judecătorească.
  11. Legea nr.90 din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei.
  12. Legea nr.544 din 20.07.1995 cu privire la statutul judecătorului.
  13. Legea nr.16 din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese.
  14. Legea nr.982 din 11.05.2000 cu privire la accesul la informaţie.

 

Actele vor fi depuse până la data de 04 decembrie 2017, inclusiv pe adresa str. V.Mahu 135

Dosarele de înscriere şi actele menţionate mai sus vor fi depuse  de  către candidaţi în biroul șef serviciu  resurse umane, Cvasnîi Nina.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon  (235) 2-02-43.

Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu