A A A

Concurs de Angajare

10 Februarie 2016 | 29

Judecătoria Orhei, anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de asistent judiciar:

Condiţiile de bază pentru a participa Ia concurs :

La funcţia publică de asistent judiciar poate candida persoana care:

a)                deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b)                posedă limba moldovenească şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

c)                are capacitate deplină de exerciţiu; (

d)                nU a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

e)                este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;

f)                 are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;

g)                în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h)                nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

i)                  nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

Cerinţe specifice minime: vechimea în muncă în specialitatea juridică de cel puţin un an, abilităţi de utilizare a computerului.

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante:

1.                 Colectează actele normative necesare judecătorului şi altă informaţie necesară pentru judecarea dosarului distribuit judecătorului.

2.                 Generalizează problemele de drept în dosarele distribuite judecătorului respectiv şi elaborează recomandări pe marginea problemelor invocate.

3.                 Verifică prezenţa actelor care urmau a fi prezentate de către participanţii la proces.

4.                 Elaborează proiectele de acte procesuale.

5.                 Asigură depersonalizarea hotărîrilor judecătoreşti şi publicarea lor pe pagina web a instanţei judecătoreşti la discreţia separată a judecătorului, pentru a asigura securitatea în PIGD.

Candidaţii urmează să prezinte următorul set de documente :

-                                                                                                                                             formularul de participare,     ,

-                    copia buletinului de identitate*;

-                    copia diplomei (copiile diplomelor) de studii şi copia certificatului (copiile certificatelor) de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare*;

-                    copia carnetului de muncă*;

-                    cazierul judiciar**.

Actele vor fi depuse pe adresa str.V.Mahu nr. 135 judecătoria Orhei (et.2 anticamera) pînă la data de 24 februarie 2016 Telefon de contact 0 (235 ) 2 02 92