A A A

Anunţ - concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de şef secţie evidenţă şi documentare procesuală (03.12.2015)

03 Decembrie 2015 | 1
Concurs de Angajare
Judecătoria Orhei anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de şef secţie evidenţă şi documentare procesuală
 
Condiţiile de bază pentru a participa la concurs:
1. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. Vechimea în muncă în domeniu de ţel puţin 2 ani;
3. Cunoaşterea limbii de stat;
4. Studii superioare;
5. Să cunoască legislaţia în vigoare, cadrul juridic;
6. Lipsa antecedentelor penale;
7. Să nu fie privat de dreptul de a ocupa funcţii publice;
 
Atribuţiile de bază p/u funcţia şef secţie evidenţă şi documentare procesuală:
1. Asigură buna desfăşurare a activităţii cancelariei;
2. Coordonează procesul de optimizare a circuitului documentelor şi de control al executării acestora;
3. Asigură procesul de gestionare a documentelor la nivelul instanţei, propune soluţii de optimizare a acestuia;
4. Contribuie la creşterea calităţii profesionale a colaboratorilor cancelariei;     
5. Gestionează documentele cu grif secret.
 
Candidaţii urmează să prezinte următorul set de documente:
- curriculum vitae;
- buletinul de identitate (copie);
- diploma de licenţă (copie);
- certificatul de absolvire a cursurilor de perfecţionare şi specializare;
- carnetul de muncă (copie);
- cazierul juridic;
- fişa personală;
- caracteristica de la ultimul loc de lucru;
- declaraţie cu privire la venituri şi proprietate;
- declaraţie pe interese personale;
- 2 foto pe 40 x 50;
 
Actele vor fi depuse pe adresa str.V.Mahu nr. 135 judecătoria Orhei (et.2 anticamera) pînă la data de 03 ianuarie 2016.
Telefon de contact: 0 (235) 2 02 43;